Koeman geeft opstelling niet prijs: ‘Zien jullie morgen wel, zijn er klaar voor’

Sport: https://nos.nl/l/2524728

Bondscoach Ronald Koeman wil een dag voor de eerste EK-wedstrijd tegen Polen (zondag om 15.00 uur) zijn opstelling nog niet prijsgeven.

“Ik heb al aangegeven dat ik wat in mijn hoofd heb en dat ik wat nieuwe inzichten heb gekregen, maar jullie zien het morgen wel”, liet hij in gesprek met de NOS weten.

De bondscoach gaf wel aan dat Brian Brobbey er zeker niet bij is. “Hij heeft een lichte verrekking van de hamstring. Dan ben je vijf tot zeven dagen niet bruikbaar. Joshua Zirkzee zit wel op de bank, maar in principe zal ik hem niet brengen. Dat kan tegen Frankrijk eventueel wel.”

Koeman geeft om 19.45 uur nog een internationale persconferentie. Die is live te volgen bij de NOS.

(later meer)

Het laatste nieuws op News Junky